KORDAMÖÖDA VÕI KORRAGA. TUNNETEGA TOIMETULEMISE MÄNGUD

8.40

Laps on küll hea emotsioonide vastuvõtja, kuid jääb nende juhtimisega sageli hätta. Kui lapsel on korraga palju suuri või negatiivseid tundeid, siis tuleb aidata tal neid maandada. Kuidas seda teha?

Üks imeline võimalus on MÄNG. Ühises mängus jõuab täiskasvanu lapsele kiiremini lähemale, saab last jälgida ilma sealjuures hinnangut andmata.

Inimene vajab armastust kõige rohkem siis, kui talle endale tundub, et ta seda kõige vähem väärib. Nii vajavad ka agressiivsed ja hüperaktiivsed lapsed rohkem tähelepanu, hoolt ja armastust, sest nende sees valitseb tõenäoliselt suur tunnete sasipundar.

On hüperaktiivseid ja ärevaid lapsi, kes on tegelikult üliandekad, täis armastust, rõõmu ja suurt potentsiaali. Oluline on, et probleeme lahendatakse lapsele meelepärasel viisil – läbi mängu – ja agressiivsust tekitavad emotsioonid maandatakse. Kui suudame lapse tunnetepuntrad lahti sõlmida, muutub ta sõbralikumaks, rahulikumaks ja tasakaalukamaks.

„ÕPETAJA ÕPITUBA” on sari aktiivsele ja loovale õpetajale.

Ainult 1 laos

Kategooriad: ,