NUTIKALT LUGEMA JA KIRJUTAMA

14.60

Käesoleva tööraamatu on koostatud Uuemõisa Lasteaed-Algkooli haridustehnoloog ja Muraka rühma õpetaja Moonika Nerman. Õppematerjal on loodud 6–7aastastele lastele eelkõige eesti keele õppimiseks ja see annab võimaluse: ■ kinnistada häälikute ja tähtede tundmist; ■ kinnistada häälimise ja veerimise oskust; ■ arendada lugemise ja kirjutamise oskust; ■ arendada käekirja eeloskusi; ■ tutvuda erinevate keeleõppe teemadega; ■ lõimida õppetegevusse interaktiivseid tegevusi, mille kaudu saab tundma õppida infotehnoloogia põhitõdesid. Õppematerjali loomisel on aluseks võetud koolieelse lasteasutuse riiklik õppekava. Lähtutud on õppekava alusväärtustest, üldpädevustest, valdkonna eesmärkidest ja õppesisust. Häälikute ja tähtede õpetamise järjekorras on lähtutud järgnevast: kõigepealt tegeletakse täishäälikutega, neile järgnevad helilised kaashäälikud, helitud kaashäälikud, täpitähed ja lõpuks sulghäälikud. Õppematerjal taotleb seda, et lasteaeda lõpetav laps tunneks huvi lugemise ja kirjutamise vastu ning oleks omandanud esmased lugemis- ja kirjutamisoskused. Tööraamatus jagunevad materjalid kaheks: tööraamatu harjutused ning interaktiivsed harjutused. Viimaste tegemiseks on mugav kasutada tahvelarvutit, aga ka laua- või sülearvutis on harjutused lahendatavad. Interaktiivseid harjutusi saab laps lahendada iseseisvalt või interaktiivse tahvli abil ka rühmatööna. Oluline on see, et täiskasvanu tegutseks koos lapsega. Kui laps on midagi kokku lugenud, siis oleks hea lasta tal selgitada, mida ta luges või kuidas ta millestki aru sai. Nii areneb ka jutustamis- ja eneseväljendamise oskus. Rõõmsat tegutsemist!

Ainult 2 laos

Kategooriad: ,